ponedeljek, 4. marec 2013

Prihaja pomlad...










4 komentarji:

  1. He,he sem vedel da sta nekje vandrala. Lepo,lepo jaz bi tudi, samo sva imela delo. Za bodoč vikend pa tudi ne kaže nič bolje. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Greh bi bil, da bi ne izkoristila tako lepih dni. Sva še celo razmišljala o podaljšanju v ta teden. Ampak tudi delat je treba! Če ne v bodočem, pa v katerem ob prihajajočih vikendov boste tudi vi prišli na vrsto ;-)
      Kaj sem pa na netu videl za eno "čudno" ponudbo za prodajo???

      Izbriši
  2. Hehe, ti nič ne uide. Za dober denar je pri meni vse naprodaj, razen mladiča. :)
    Če mi bo kdo ponudil približno toliko kot zahtevam, ga bom dal.
    Mogoče ti je res čudno, a ko bi ti vedel kakšnega imam jaz v glavi za v bodoče...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ni mi ravno čudno, samo presenetilo me je. Drugače pa čisto razumem, da je za ugodno ceno vse (skoraj vse) naprodaj.
    Bi pa vseeno rad bil vsaj kakšno minuto v tvoji glavi, da bi videl načrte za novega :-)

    OdgovoriIzbriši